maandag 5 januari 2015

Het leed dat Goede Voornemens heet


Veel mensen zeggen dat ze niet aan goede voornemens doen, maar toch is iedereen onbewust wel bezig met goede voornemens. Ook ik heb mijn voornemens. Zo wil ik net als bijna elke andere Nederlander afvallen en wil ik er dit jaar wel in slagen. 

Potverdorie zeg, twee jaar geleden begon ik zo goed en was ik bijna 20 kilo kwijt, en toen kwam de bijna 2 jaar durende ellende van de break up en heb ik zoveel aan mijn hoofd gehad dat mijn gezonde levensstijl helemaal naar de knoppen ging.  Dit jaar gaat daar weer verandering in komen en wil ik weer mijn gezonde levensstijl oppakken. Dus GEEN dieet , maar gewoon gezonder eten! En laat ik duidelijk zijn dat ik 1 januari een domme datum vind om met je goede voornemens te beginnen. Begin ergens , maar niet omdat het op nieuwjaarsdag moet. Ik begin ergens deze maand, eerst nog even motivatie bij elkaar sprokkelen, want op de een of andere manier is de drempel deze keer torenhoog!

En tja daarnaast hoop ik natuurlijk in 2015 een dikke vette bankrekening te krijgen. Hoe is dat ga doen is nog even de vraag , maar daar ben ik mee bezig. To be continued! 

Heb jij ook goede voornemens? 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten