dinsdag 13 januari 2015

PLOG : 12-01-2015 Op pad met Emmely

Ik vond het wel weer eens tijd voor een Plog , want de vorige keer vonden jullie dit ook leuk om te zien. Want zeg nou zelf, we vinden het allemaal leuk om te kijken hoe iemand anders leeft. Gister had ik een gezellig dagje met mijn besty Emmely en daarom vond ik het wel leuk om zo nu en dan een foto te maken! 



Mijn make-up die ik die dag gebruikt heb.
- Maybelline Dream Wonder Nude foundation (vanaf eind februari pas in de winkel)
- 4 seasons bronzer powder
- Essence all about matt powder
- Essence Breaking dawn shimmer powder
- Max Factor cream puff blush (februari in de winkel)
- maybelline pure cover mineral concealer
- Too Faced Shadow Insurance
- Bourjois Colorband shadow & liner
- Maybelline 24h. color tattoo (voor de wenkbrauwen)
- Essence how to nude eyes
- W7 In the Nude
- Max Factor masterpiece glamour extensions mascara
- Sisley Phyto Lip Twist.


Dit was het uiteindelijke resultaat. Niet te heftig voor een maandag.


Toen Emmely kwam moest ik mijn haar nog even snel doen en daarna heb ik haar een peeling gegeven. In de winkel kun je al producten krijgen met AHA's en BHA's . Glycolic acid (glycolzuur) wordt het meest toegevoegd , maar dit zijn dan percentage's van max 5%. In de salon geef ik glycolzuurpeelings met een percentage vanaf 20% tot 60%. Dus je kunt nagaan dat de meeste producten niet heel veel resultaten hebben. Wel als je het heel lang gebruikt, maar bij ene peeling heb je eigenlijk al direct de eerste resultaten en na een aantal dagen begint het echt al te verbeteren.


Even snel mijn tas pakken en gaan met die banaan.


Achter de vismarkt hebben ze nu een soort tandarts/mondhygiënist. Ze waren nu dicht, maar volgens mij kun je hier gewoon binnenlopen voor snelle behandelingen. Erg gaaf en makkelijk!


Emmely was in december jarig en ik wist al snel wat het perfecte cadeau voor haar zou zijn. Sushi Lunchen bij Sumo. Dus had ik een tegoedbon voor haar gemaakt en deze wilde ze maandag graag innen!

We namen Japanse thee erbij en dit was het merk. Erg lekkere thee! Weet iemand waar je deze kunt krijgen?


De sushi was weer heerlijk! Eigenlijk valt het nooit tegen bij Sumo en is het altijd goed!


We bestelden allebei ook een Temaki sushi, maar wij zijn toch meer van de maki's en nigiri's.


Jummy food. Ik zou dit echt elke dag kunnen eten. Nu ga ik toevallig morgen (woensdag weer heen, want Aranka komt gezellig naar Groningen!)


Na sushi zijn we nog even naar een paar winkels gegaan. Bij Big Bazar hadden ze deze leuke bakken met to do en half done. Ik heb ze niet meegenomen want ik kan ze toch nergens leuk neerzetten!


De make-up begint er steeds slechter uit te zien vind ik . In het begin leek het nog wat bij Big Bazar, maar nu wordt het steeds viezer. En helemaal als je dat handdoekje daar ziet hangen. Daar kun je je handen mee schoonmaken als je make-up test. Nou , nee dank je, daar wil ik niet aan zitten mijn handen!


Ook zag ik deze namaak L'occitane setjes. Ik denk dat ik misschien nog een setje ga halen voor mijn vader. Die gebruikt zoveel handcrème , dat een tube van 100ml wel wat voor hem is!


Leuke lipglossjes bij de kassa!


Bij de Xenos hadden ze allemaal leuke sale dingen. We hebben ons gelukkig in kunnen houden en hebben alleen een flesje drinken gekocht.

Van sushi krijgen wij altijd dorst. Hebben meer mensen hier last van?


Emmely woont echt al zo lang ik haar ken in Gronignen, en nog nooit is ze bij sostrene grene geweest. Dus hebben we even binnen gekeken. Ik ging met niks weg. Mijn moeder wil graag de zwarte tas van sostrene grene maar die is er telkens niet :(


Daarna door naar Emmely haar huis, want ik ga Emmely haar haar verven.


Emmely heeft hier de verf er in zitten en nu moesten we even 30 minuten wachten. Hier lezen jullie binnenkort meer over op sillysilsil.com


Na het verven en vele kletsen ben ik met de bus naar huis gegaan. Helaas regende het flink, maar had ik mijn Calvin Klein paraplu mee!


Op 9292ov stond dat er geen goede overstap was en dat ik 14 min moest lopen. Nou prima dacht ik, want nu was ik binnen 20 min thuis en als ik via een overstap moest gaan zou ik er 45 min over doen. Dan maar even 14 min door de regen lopen.


Echter net dat ik op de hoek van mijn straat sta rijdt verdorie de bus langs. 9292 zei niks over deze bus en ik dacht dus dat die geen goede aansluiting had. Nu blijft dus dat je met het lopen 1 minuut sneller thuis was dan met de bus omdat je 5 minuten overstap moest wachten. Ik baalde wel een beetje, want was ondanks de paraplu toch best nat geworden! Verdorie zeg, 9292 laat je dus liever een kilometer lopen dan even te wachten op de bus en 1 minuut later aan te komen. blegh!


Deze slofjes kocht ik trouwens bij Big Bazar. Ik heb bijna dezelfde van de Action en die zijn zo ontzettend fijn dat ik dit paar er ook bij gekocht heb. €3,99 kosten ze volgens mij.


Voor dat ik op bed ging keek ik nog twee afleveringen van Homeland en ben ik gaan slapen. Drukke, maar tegelijkertijd relaxte maandag gehad! 

Woensdag ( morgen ) ga ik weer proberen te ploggen, want ik vind het ook leuk voor mezelf om te zien wat ik gedaan heb de afgelopen tijd. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten